Friday, February 12, 2016

09022015 : ICT Visit 6, 7 & 8 : Last site visit ...

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh ...

Hari ketiga belas (13) = last site visit ke ICT agency.

Hari ini ada 3 lokasi untuk site visit and all are government related agency ... 
I'm not going to share de details ... so layan gambar je lah ye ... 

tapi hari ni macam - hmmm penat dan sedih sebab hari untuk pulang sudah semakin hampir ... 

Lokasi 6:










Diaorang main simulasi lintas jalan ... 




Lokasi 7

The most technical visit for me - almost tak faham pun apa benda ni semua ... masalahnya aku kena buat report kat tempat ni ... hmmm serah pada muhaimin lah yang membuatnya - sebab dia partner report aku ... hi hi hi ... patut report kat tempat ni dak haqeem yang kena buat sebab this is his field of study and his area of work ... 





Lokasi 8
Aku paling suka tempat ni ... sangat banyak info ... tapi masa ni dah lewat petang sesangat ... 
tak asar lagi ... aku dah lost focus disebahagian besar nya ... sib baik ada bagi nota... boleh refer kemudian ... sebenarnya boleh je solat kat sini - tapi tapi tapi apsal aku g pakai tudung keras tu ... tanya girlfrens yang lain semua pun tak bawak telkung - maka - rushing duh terpaksa balik oic nak kejar solat asar ...






akhirnya - pada hari kesebelas aku dapat juga jamah laksa ni...
jamah ye - sebab ni bukan laksa aku... aku turun cafe - laksa ni dah habis.
aku pow sapa punya ntah laksa ni ...

alkisahnya - pada hari ke-enam kot... ntah lah - tapi hari ke-2 kelas kot,
tengah-tengah ryo san ngajo kat depan ... aku tetiba je cakap kat min.
"ko ada bau sesuatu tak" ...
min : "bau apa pulak - ko ni macam-macam lah"
me : aku bau laksa lah weih ... hwaaa teringinnya nak makan laksa ... 

min mesti rasa macam nak cepuk-cepuk je aku ... ha ha ha ...
boleh lak tengah-tengah kelas tu mengarut nak makan laksa ...
pastu aku terus WA kat group "sapa ada bawak megi asam laksa" ...
abglong jawab dia ada bawak tapi 1 je ... tu pun khairul baru je habiskan malam sebelum tu ...
errrr ... hwaaaaa ... masa tu lama lagi nak balik tanah air...
hu hu hu ... tragik tau ... 


Okay ... malam tu - kiteorang buat assignment macam biasa ...
Habis - kisah hari ke-13...

#ILoveMyOkinawaFrens
#ThrowBackOkinawaStory


Rekod catatan throw back yang lalu :

Hari 18 - I left my love in OKINAWA ... Cintaku tinggalkan di Okinawa ...


8 comments:

  1. Macam-macamlah Huda ni pun
    Boleh mengidam laksa macamlah duduk tanahair sendiri.

    ReplyDelete
  2. Masa ni den asik tido je dlm kelas n visit.. kekekkke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh x nk ltk gambo kak long tdo tu dlm ni? Ha ha ha...

      Tdo pun bergaya kak long ni...

      Cehhh

      Delete
  3. Replies
    1. Sedap. Mee tu putih mcm laksa...
      kuah dia taste like tom yam...

      Delete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)