Sunday, January 31, 2016

31012015 Ribut Otak (Brain Storming)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh ...

Hari ke-empat ...
Bukanlah setiap hari itu indah dapat pergi merayap.
Hari ke-4 memang hari bersekolah buat kami walaupun kat malaysia korang sedang berseronok-ronok akibat cuti yang bersambung-sambung ... Hari Wilayah dan Thaipusam masa ni.
Dan kami ... pergi kelas sepanjang hari ...  iyer sepanjang hari ye...


Susunan duduk mengikut senarai nama.
Buat assignment pun ikut senarai nama.
Hi hi hi...


 






  
ni lah mak angkat pak angkat kami sepanjang kat sana...
baik sangat diaorang ni...
mintak apa sahaja... akan cuba mereka tunaikan...
KECUALI...
Churaumi ... Sampai balik tak dapat pergi...
sampai hati uols... kijam...kijam... kijam...
  

aku start tengok dia bukak data ekonomi graph segala ... mula rasa nak lari...
jap lagi dia mesti tanya pasal data... mesti aku yang kena... giler nak standby apa dia nak tanya ... dia bukak slide gdp... aku standby dah data gdp. Dia bukak slide population ... cepat2 aku bukak data pop.
Dah rasa semacam gudang data bergerak... 
Tapi kadang rasa nak  menyorok dalam bag pink... ha ha ha... yerlah bukan semua benda kita tahu... iyer tak ... hu hu hu...

ni Kalau Sis JM ngan mumy julia tengok bag pink aku ne... jeles tak jeles tak ...

Sedapnya makan tengah hari ni ... 

Masa ni dah pukul 3petang...

Habis kelas ntah pukul berapa... 5 kot ... 
penat duh...
Nampak apa aweq tudung purple tu buat? nampak ?
Bukti tau dia penat ...

Habis kelas patang tu - tak ada pergi sukat jalan.
Abglong insist SEMUA kena pergi bersenam sebab dah makan banyak kat JICA.
Errr ... mana ada weih... tipu ar ko abglong...
makan banyak... turun naik tangga pun banyak kali gak...
tapi hmmm ko nak dengar abglong bebel?  aku tak nak...
ha ha ha... maka moh le kita pergi jogging ... ala pusing dekat-dekat jica tu je...

Hmm saat ni baru aku terfikir - kenapa tak pergi main badminton dan basket ball ea?

Hani ngan kak long memang awal-awal sebut "kiteorang nak jalan je" .

6 orang ni je nampaknya yang serious pergi jogging ...



 Aku nak gak jogging ... tapi hani tertinggal jauh sangat kat belakang ... sebab dia jalan sight seeing jer ... aku tunggu punya tunggu last-last lost betul kawan aku tu... so aku decide nak tunggu je dan jalan sama-sama dengan hani lah.
kang hani kena kidnap kang ... ha acaner...
Amacam ... win tak alasan aku ? 
ha ha ha...

 

Kenapa perlu ada MATAHARI ...
kannnn dah tak tau ... ni pekan ipoh ke okinawa ni weih ...
ha ha ha ...
sib baik tu no tepon jepun ... 

 with Hani ...


With zu, khairul, helen,kaklong,hani...

 Jumpa pulak kedai ...
haishhh ... pantang nampak kedai ... mesti nak membeli ...


Lari-lari balik sebab nak maghrib dan dinner kat JICA...
sebab dah 2 malam tak dinner kat JICA akibat balik lambat ...

Malam ... duduk kat rest room buat assignment ... 

Maka ... berakhirlah hari ke empat di Okinawa ...

#ILoveMyOkinawaFrens
#ThrowBackOkinawaStory

Rekod catatan throw back yang lalu :

Hari 17 - Ashibinaa & Last day in Okinawa
Hari 18 - I left my love in OKINAWA ... Cintaku tinggalkan di Okinawa ...

7 comments:

  1. lepas bersenam, mesti idea keluar mencurah2 macam air terjun kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha... tak juga...
      Ngantok dan letih sebenarnya

      Delete
  2. boleh keluar peluh ke jogging sejuk2 tu..hehe

    ReplyDelete
  3. syok arrr jog sejuk2.. lari 40 rouund pun xpa..

    ReplyDelete
  4. healthy foods..wahh..ada sssignment jg..
    churaumi tu apa ye??

    ReplyDelete
  5. senam?, konferm lepas tu letih dan rasa nak tido je

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)