Thursday, October 10, 2013

Sungguhlah...daku teripu...(*_*)

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah dah selamat sampai.... tima kasih semua yang mendoakan...
Hmmm... today didn't start any work yet... me, promise to myself n my boss, balik minggu depan kena submit jurnal.... Kawan2 semua doakan saya berjaya siapkan dalam sehari dua ne ya...
Esok insya Allah saya nak g library untuk siapkan semua kerja2 saya yang tertunggak... Insya Allah...

Please... mohon doa semua agar saya boleh siapkan semua amanah dengan baik dan diberi ilham serta kesempatan masa dan keadaan sebaik-baiknya...

Oh ya... tajuk kat atas ne....hahahaha.....  sungguh saya tertipu (tatau sapa tipu sapa....)
sekarang sepatutnya spring kat sini... tapi.... mak aih...tak tipu weih, darjah sejuk dia menyamai masa saya datang sini winter tahun lepas.... gosh... sejuk nyeeeerrrrr....pastu tumbuh2 an dia dah ala2 nak autumn in my heart  gitu... bukan spring patut tak sejuk sangat ke? bukan patut ada bunga2 an ke? huhuhuhu.... rasanya suhu kat tempat ne dah gelong kot.... Jom kita salahkan global warming ramai2. 

Petang tadi me and adek g joging... pada suhu 13 degree + angin kuat gler + hujan...hahaha...cari pasal.... dah kau apa hal huda g joging time sejuk2 ne.... tak dok kojo... semalam sampai, saya demam... tengah hari dah sihat, petang g joging...malam ne, dah selsema semula... hehehe...

erm, sebenarnyan salah saya juga... saya tak cek langsung suhu kat sini berapa sebelum datang haritu... mind set saya, spring... sejuk macam kat opis jer kot kalau sejuk pun.... hah so tak bawak ler baju2 panas yang patut.... huhuhuhu.... sekali kau.... ha.... padan muka saya.... ahad dan isnin ne, ramalan cuaca cakap suhu dijangka bawah 10 degree... oh mak aih..... abes lah... disebabkan sejuk, saya tak sabar nak balik hari selasa.... tapi saya sedih sebab saya balik sorang. Mak will stay here with adek till december.  November nanti saya datang sini lagi bawak ayah + ambik mak... Insya Allah... 

tadi g cari library sebenarnya... sebab saya tak bawak laptop...ingat nak pinjam laptop budak kecik ne sebab dia jarang guna... dia guna laptop mostly nak tengok movie, n buat assignment... sekali hampehnya, she has a lot of assignment...maka saya kena ler buat kerja kat library....  

hmmm... nak citer apa lagi ea?  hmmm sok hari jadi dak kecik ne.... tapi saya lupa bawak hadiah... hahaha.... nak beli cake pun tak tau nak beli kat mana... huhuhuhu... belanja dia g city lah hari sabtu nanti.... 
sebenarnya banyak nak tulis... tapi dah lupa.... haha... kay... stop nulis dulu... tata semua...



x percaya kena pakai baju tebal ne lagi... hehehe

see... where got flower?
adek said, sebab orang macam ngangah ler bunga tak nak keluar.
me: apsal lak...
adek said : sapa suh pijak rumput...
hehehee...

okay semua yang saya sayang dan yang sayang saya...(*_*)
stay tune... stay alive... stay healthy...stay happy and de most important ...
 stay away from MASALAH.... hehehehe.... peace Yow....
salam sayang semua...nhhas

3 comments:

  1. Oo..p jengok adik. Mak pulak tinggal. Wah, p lagi nnti dgn ayah lak. Adoi, jeles kak. Nk berahsia gak ke kat mana tu, jgnle huda..jgnle. Kak bukan nk rahsia bebenor. Nnti kak ceritalah mana kak pindah. Tggulah abis packing..

    ReplyDelete
  2. @tb...arigatou gozaimasu...

    @kak anim... hahaha....saya semangat teka akak ne pindah mana.... (tak dok kojo...)

    kat sini sejuk betul...semalam 10 and below degree.... kat sini gas for heater mahal... nak pasang heater pun tak sampai hati nanti bil gas tinggi...
    kalau dok hotel, tak per lagi...pasang jer selagi mau...huhuhu

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)